Zoli Ázsiában

Zoli Ázsiában

Ko Phangan: motorozás, "kilátó", vízesések, strandolás

2018. december 08. - Zolek81

Ko Phanganon a legtöbb út normális, rendesen karbantartott és forgalom alig van úgyhogy ideális terep a motorozáshoz - a napot a "Paradise" vízesésnél kezdtem (kemény 2 km a szállástól), óriási élmény volt : fel lehet mászni a sziklákon és beleülni a jéghideg vízbe de úszhatunk is a vízesés tövében lévő "vízgyűjtőkben" és az egyik fáról lóg egy kötél a tarzanozáshoz :D

Erős kezdése volt a napnak az biztos :) innen továbbindultam a Namtok kilátóhoz ami mellett sikerült 3x elmennem mert a GPS és a táblák is teljesen máshova mutatták de csak sikerült megtalálni / ahogy megláttam a mellékutat úgy döntöttem hogy inkább leteszem a robogót és felsétálok... jó pár lépcső megmászása után derült ki hogy a hely inkább csak egy bár klassz kilátással, jól eldugva a fák közé:

Lefele jött a meglepetés mert egy tábla mutatta hogy balra száz méter egy vízesés, és megérte lemenni - az már külön poén hogy sokszor innen nyerik a helyiek az édesvizet ezért ki van építve egy vezetékrendszer de amit itt csináltak "javítás" címén azt mekk mester is megirigyelhetné:

Ha már vízesések ez egy ilyen nap volt, a következő célpontom a Than Sadet a sziget túloldalán - itt már pár száz métert le kellett mászni az erdőben de a látvány fantasztikus:

Egy kis pihenő után indultam tovább (rengeteg a látnivaló) de azért volt időm csinálni egy képet a környező hegyekről:

hegy.jpg

A délután hátralevő részére a dallamos és rövid nevű Thong Nai Pan Noi és Thong Nai Pan Yai strandokat terveztem, a két egymás melletti öböl már jól látszott a szerpentinen lefelé. Az első strand (Pan Noi) a látványosabb, körbe építve luxusingatlanokkal és menő éttermekkel - ez annyira nem az én világom de ami szép az szép. Pan Yai már csendesebb volt, itt mindösszesen egy bárt láttam és alig 1-2 ember... itt töltöttem a délután hátralevő részét de nem sokkal este hat előtt indulnom kellett mert nem akartam sötétben vezetni:

A bejegyzés trackback címe:

https://zoliazsiaban.blog.hu/api/trackback/id/tr9814460290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása