Zoli Ázsiában

Zoli Ázsiában

Ko Phangan: hajóút, motorbérlés, szállás, strandolás, naplemente

2018. december 08. - Zolek81

cover_12.jpg

A Surat Thani-ban töltött éjszaka után reggel 8.30-ra pontosan ott voltak értem a hotel előtt és vittek ki a Lomprayah Tapee kikötőbe, a jegyem 500 BAHT volt (4.500 forint) az út Ko Phangan-ra kb. 2,5 óra. Érdekes hogy ez a hely inkább egy teherkikötőre emlékeztetett :D a lényeg hogy egy modern katamaránnal mentünk aminek a hátsó fedélzetére ki lehetett ülni napozni és olvasni, ez volt (eddig) ez egyik leghangulatosabb hajóutam Thaiföldön:

A hajó Ko Phangan előtt még megállt Ko Samuin kb. 10 percre, sajnos beborult így csak pár képet tudtam csinálni az útról és a kikötésről:

Ko Phangan 8 kis falujában kb. 10.000 ember él, a sziget 20-25 km "hosszú" lehet így fél óra alatt kényelmesen keresztül lehet motorozni ami óriási élmény tekintve hogy egész jó minőségűek az utak és több hegyen is keresztülvisznek, igazi "dzsungeleken" át. Logikusnak tűnt rögtön a kikötőben robogót bérelni mert úgyis innen indulok tovább pár nappal később így némi keresgélés után 150 BAHT/nap (1,300 forint) sikerült egy egész jó Hondát bérelni, Bálint javaslatára nem foglaltam előre szállást hanem a sziget északi részén (Chaloklum) próbáltam megtalálni azt a helyet ahol ők laktak két éve és "voilà"  a bungalókat még mindig egy halk szavú kis öreg adja ki aki nem vesződik a papírmunkával, megmutatta melyik az enyém-elkérte a pénzt és viszlát (400 BAHT/éjszaka=3,500 forint). Egy tiszta franciaágy, egy ventilátor és egy hintaágy a teraszon - nem is kell más :D

A szállásom közel volt a Chaloklum kikötő mólójához (gyakorlatilag a vízparton) és a mellette lévő strand nagyon megfogott úgyhogy jó pár órát eltöltöttem itt, a víz szerencsére itt is kristálytiszta és lassan mélyül - ideális lazulni:

Átugrottam egy fénykép elejéig a Salad Beachre :) igazából szép volt de semmi extra:

img_20181205_170144.jpg

Innen kb. 20 perc motorozásra volt a Secret Beach ami már jobban bejött - a parkolóból lesétálva belebotlottam egy klassz kis szentélybe-, ugyan elkapott egy zápor de azt meg átvészeltem az étteremben egy sörrel ... a kóborkutyák mindenhol ott vannak de itt már annyira szemtelenek hogy odamennek a strandolók cuccaihoz lopkodni :D

 Azért hazafelé meg-megálltam a parton fotózni:

cover_13.jpg

És este vacsi után lementem a bungaló melletti strandra naplementét nézni, a helyiek valamit nagyon pakoltak a mólon - lehet hogy a halászok rakodták ki a fogást:

És persze este a teraszon irány a hintaágy (fél flakon szúnyogirtó kifújása után):

img_20181205_202802.jpg 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoliazsiaban.blog.hu/api/trackback/id/tr9314451660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása