Zoli Ázsiában

Zoli Ázsiában

Pattaya: visszaút Koh Larnról, búcsú a várostól, repülés Chiang Maiba

2018. november 06. - Zolek81

Ébredés után kaptam egy egészen kiváló reggelit majd megbeszéltem a házigazdámmal hogy 11.00-kor elhagyom a szobám de a csomagjaim még ott maradnak és elmegyek strandolni, a tegnap felfedezett Tayai beachen töltöttem még egy pár órát:)

A visszaút Pattayába izgalmasra sikerült, mondták a helyiek hogy 15.00-kor megy a menetrend szerinti járat - a szállásadóm kidobott motorral a kikötőbe 14.40 körül és úgy ugrottam fel kb.- az induló hajóra (annyira nem is lélekvesztő mint gondoltam) ... úgy voltak vele hogy megtelt/menjünk a menetrend meg leszarva :D a jegy tényleg kemény 300 forintnyi BAHT volt.

hajo.jpg

A hajóút kb. 40 perc volt, útközben elmentünk több eszméletlen látványos kis sziget mellett :)

pano_20181105_141909.jpg

Repülőjegyet másnapra tudtam jó áron foglalni az AirAsia oldalán (bevallom őszintén hogy most nem volt hangulatom egy 13-14 busz/vonatúthoz) ezért maradt még egy estém a városban, egy teljesen átlagos hotelben vettem ki szobát és egy rövid sétával + vacsorával búcsúztam a várostól. Nekem továbbra se jön be igazán ami itt van de megértem hogy milyen igényeket szolgál ki ...

Ha valaki Pattayából szeretne az AirAsia-val repülni a légitársaságnak van egy (kedvezményes) transzferszolgáltatás a reptérre, annyit kell csak tenni hogy nem Pattaya-UTP hanem a DownTownt választjuk ki indulásnak. Én ezzel nem törődtem pedig kellett volna mert nincs semmilyen busz vagy vonatjárat, előre egyeztetve ugyan van minibusz de ezt már nem volt időm leszervezni ezért kénytelen-kelletlen benyeltem a TAXI árát (igaz hogy 40km a reptér de akkor is sokalltam a kb. 7.000 forintos árat). Aminek viszont örültem hogy 10 EURO-s áron van Value Pack a jegyhez ami ülésválasztást, 20 kg feladható poggyászt és (promócióban) egy alap ebédet tartalmaz ami elég korrekt ajánlat (le is csaptam rá). 

Az U-Tapao reptér egyébként elsősorban katonai célra készült de ahogy nőtt a légiforgalom fokozatosan terelték rá a civil járatokat (főleg a belföldi járatokat), az egész reptér aprócska aznapra amikor repültem talán 6-8 gépet láttam kiírva. Az AirAsia szereti magát a 'világ legjobb diszkont légitársasága"-nak nevezni és tényleg elég jók, normális a szervezés-udvariasak és percre pontosan érkeztünk (a csomagom is percek alatt ott volt a futószalagon) az út Chiang Maiba 70 perc.

utp.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zoliazsiaban.blog.hu/api/trackback/id/tr9814356333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása